Mattias Spee

Ik zeg altijd: er is maar één ding mooier dan muziek maken… en dat is samen muziek maken. Veel van de leukste momenten uit mijn carrière waren dan ook allemaal kamermuziekprojecten; mijn eerste internationale tournee (naar Taiwan!), mijn eerste televisie-optreden, maar wat toch het meest in mijn geheugen blijft hangen is de ontelbare keren dat ik mijn vrienden thuis uitnodig voor een repetitie en dat ze dan de rest van de dag blijven rondhangen, blijven eten en kletsen. Ik kan er geen genoeg van krijgen. Kamermuziek is een soort verslaving, maar dan wel een heel gezonde!